Luxury Souq Dubai

Dieser Händler hat ein Ladengeschäft, in dem Sie seine Artikel besichtigen können.
Mit Käuferschutz verkaufte Uhren: 206

Ø 4.5 von 5 Sternen  |  Bewertungen: 186

Bewertungen im Detail 

Ø 4.8 Versand
Ø 4.8 Beschreibung
Ø 4.5 Kommunikation
88% der Käufer würden diesen Händler weiterempfehlen.

Das sagen Käufer über diesen Händler

Älter als 30 Tage

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von Ian C. aus am 12. Januar 2023


Audemars Piguet ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

I'm disappointed the sale didn't work out. They had the AP Diver I was looking for and advertised it as 'mint' or essentially unworn. I agreed to the deal and initiated the payment. They reached out to me the next day and said there was a problem with the rubber strap. Basically it was creased and nearly cracked in half with signs of previous repair (looked like colored glue on the inside). That certainly isn't unworn or mint. I credit them for telling me and not just shipping the watch. I canceled the sale and Chrono 24 refunded the payment.

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von SLK aus am 02. Januar 2023


IWC ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

-

Kommentar des Händlers:

Thank you!

Bewertung von KM aus am 20. Juli 2021


Patek Philippe ...

Versand
Beschreibung
Kommunikation

Kommentar des Käufers:

The listing item was not the item I received from the dealer. Instead of the limited edition on the listing, they sent me a regular production piece. luckily, The return process was smooth.

Kommentar des Händlers:

Apologies for the inconvenience you've experienced. We'll make sure such mishap won't happen again.

Bewertung von Eric L. aus am 19. Juli 2021


Jaquet-Droz ...

Versand
Beschreibung
Kommunikation

Kommentar des Käufers:

Watch arrived damaged and malfunctioning. Somehow jostled in shipping and losing 15 minutes of time per day. I am now going through the inconvenience of finding an authorized dealer (very few in the United States so I am waiting a few weeks for a cross-country business trip to bring the damaged watch to a San Francisco authorized dealer to repair). The watch is under warranty so I expect the repairs will be covered but this is an unfortunate headache I am forced to handle on my own.

Kommentar des Händlers:

Being trapped in US custom for a month is definitely out of our hands. Its US custom who are the one processing the release of the shipment. On our part, I follow-up with them everyday requesting to release the parcel as all the paper works is being submitted and nothing required from us further. And sad to hear that its "damaged and malfunctioning" wherein the watch is brand new and you told me its "gorgeous". Nevertheless, the 15 minutes delay (before you said 10 minutes) might due to rough transport. The watch has warranty and hoping it will be fixed soon. If you need any help in the future, we are always here for you.

Bewertung von Monir M. aus am 18. Juli 2021


Corum ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Versand
Beschreibung

Kommentar des Käufers:

-

Kommentar des Händlers:

Thank you for your recommendation.

Bewertung von layton l. aus am 04. Mai 2021


Cartier ...

Versand
Beschreibung
Kommunikation

Kommentar des Käufers:

The Dealer failed to mention the watch needed more links in the band.

Kommentar des Händlers:

At Luxury Souq, we pride ourselves on giving our 100% every day to ensure that our customers’ needs are being met. I know that I have let you down, and for that I am are very sorry. I will do my best to be more efficient on communicating with our customers, informing them all information from A to Z.

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von Florian A. aus am 17. Februar 2021


Breitling ...

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

Nachdem ich das Angebot des Händlers angenommen und bezahlt habe und mit ihm die weiteren Details für den Versand geklärt hatte wurde der Vorgang völlig überraschend beendet, da anscheinend die Uhr in der Zwischenzeit verkauft wurde. Dies kann nur nach der Klärung der Versanddetails passiert sein, da ab diesem Zeitpunkt bis zu meiner Nachfrage nach dem Versand keine Kommunikation erfolgte. Ein derartiges Vorgehen ist einfach eine Frechheit.

Kommentar des Händlers:

Apology for any inconvenience. But still, we thank you for your review.

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von Claude S. aus am 17. Dezember 2020


Chanel ...

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

L'annonce ne correspond pas à la réalité. La montre était censée être neuve mais ce n'était pas le cas

Kommentar des Händlers:

With all due respect, its clearly stated in the description of our listing that the watch is used. It wasn't never advertised as new. But still thank you for your review, and we will keep on working hard to provide high quality for customer satisfaction.

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von Milos I. aus am 07. Dezember 2020


IWC ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

braucht etwas lang mit dem beantworten der Fragen oder der Bearbeitung. Wollte eine Uhr mit einem Krokodil Armband. Aus Dubai kann man es leider nicht versenden. Er wollte nur die Uhr versenden ohne Band. War nicht einverstanden.

Kommentar des Händlers:

Crocodile strap is not allowed to be shipped in your country, this is based from your customs law.

Bewertung von Ruggero B. aus am 12. November 2020


Carl F. Bucherer ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Versand
Beschreibung
Kommunikation

Kommentar des Käufers:

I’ve paid the watch at the end of August, and I’ve received it at the beginning of November. The supplier always replied to me in a very kind way, but the process was really, really slow. First problem: They’ve found that the box was ruined. We’ve found an agreement and they gave me a discount. Then they were not able to find the documents (at the end they’ve found them). Finally they’ve sent the watch without the Cites-Certificate, so the watch was blocked in the customs for quite 3 weeks. They’ve given me the money back, to buy a new strap and they’ve paid also the costs for the customs, so at the end everything was OK. I’m happy that I’ve purchased this watch with Chrono24 because maybe I could had problems. At the end the watch is OK and also the final price is fair. I’m happy. Some problems during the process and really a lot of time, but I’m happy. I’m sure you understand that I cannot give you 5 stars. With other suppliers I receive the watch in 1 week, with box and without any problem! However, I can recommend you as vendor. Please next time try to speed-up the process. Regards

Bestellung nicht abgeschlossen

Bewertung von Mark R. aus am 14. Juni 2020


Chopard ...

Käufer empfiehlt Händler weiter

Kommunikation

Kommentar des Käufers:

Slow communications